Gyergyai Krisztina, szín- és stílustanácsadó

2016. szeptember 16. 18:08 - STÍLUSBLOG

Nyár típus

Én a nyár típusba tartozom, és azon belül is átmenet vagyok a hideg és a lágy nyár között. A hideg, sötét, színtelen, kontrasztosabb árnyalatok állnak jól. Nagyon nehéz változatosan öltözködnöm, hiszen szinte semmilyen valódi szín nem áll jól. Az én palettám a sötét kék, sötét bordó, sötét zöld, és szürke-fekete színekben merül ki. Így hát szükségem van a kreativitásomra, ha változatosan szeretnék megjelenni. Részt vettem egy ékszerkészítő tanfolyamon, ahol szuper kombinálható ékszereket terveztem magamnak, így majd "sötéten" is tudok változatos lenni :)



A VANGRAAF ruhaüzletek kínálatában pedig szerencsémre egészen sok féle ruhát találok a színeimben.







Stílustanácsadásra itt tudsz jelentkezni>>>
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stilusblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8111834997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Gyergyai Krisztina, szín- és stílustanácsadó
süti beállítások módosítása