Gyergyai Krisztina, szín- és stílustanácsadó

2014. április 02. 12:38 - STÍLUSBLOG

Vélemények a székelyföldi NŐ iskoláról


"Nagyon jól éreztem magam, egy igazi női kikapcsolódást nyújtott számomra, nagyon hasznos tanácsokkal egybekötve - a színvilágtól a kreativitásig. Most azon munkálkodom, hogy mindezt meg is tudjam magam körül valósítani. Köszönöm még egyszer minden szervezőnek a fáradságát."
                                                                                                                                               Csiki Enikő


"Nagyon tetszett az előadás. Olyan kérdésekre kaptam választ, amelyek mindig is foglalkoztattak, de az interneten nem találtam elegendő információt.
Már korábban is hallottam arról, hogy be lehet sorolni az embereket különböző évszak típusokba. Ez a besorolás megmutatja, mely színek állnak igazán jól és melyeket kell kerülni. Sokáig keresgéltem ebben a témában, mert szerettem volna megtudni, én vajon melyik típusba tartozok. Erre a kérdésemre egy érdekes teszt keretén belül kaptam választ a „Két délután csak a Nőké” rendezvényen. Ezen kívül átfogó képet kaptam arról, hogyan emelhetjük ki előnyös oldalunkat és hogyan kendőzhetjük el azokat a részeket, amelyekre nem vagyunk a legbüszkébbek csupán a megfelelő ruhadarabok kiválasztásával.
Összességében nagyon tanulságos volt számomra az előadás. Köszönöm!"
                                                                                                                                            Király Anita




"Nagyon kellemes hangulatú előadás-beszélgetés-sorozatnak voltam részese, ugyanis a nőiességről, öltözködésről, színekről, kreativitásról kaptunk rövid ízelítőt. Sajnos csak nagyon kevés idő volt rá, de én azóta még jobban odafigyelek ezekre a dolgokra, és olyan sok minden megmaradt bennem, amiket ugyan eddig is talán tudtam, csak nem nyertem megerősítést:) Mindenkinek, akivel utána találkoztam, büszkén meséltem, hogy milyen kellemes volt, milyen sok jót hallhattunk, láthattunk. Szüleimnek is olyan lelkesen meséltem, hogy milyen nagyszerű volt. Köszönet érte. Remélem, hogy még lesznek ilyen meg hasonló tevékenységek. A mérföldkő a helyén, a pozitív élmények gyűlnek az üvegben, és a tavaszi nap sugarai előcsalogatják a NŐ-t téli hangulatából. Köszönet a nőknek, köszönet, hogy Nő vagyok."
                                                                                                                                                Borsos Éva

Kreatív Anyabanya NŐ iskola 
kreativanyabanya@gmail.com 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stilusblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3911835187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Gyergyai Krisztina, szín- és stílustanácsadó
süti beállítások módosítása