Gyergyai Krisztina, szín- és stílustanácsadó

2015. december 20. 19:05 - STÍLUSBLOG

Vélemények, visszajelzések



„Természetesen észrevették a sminkemet! Micsoda nő vagy!- jött a megállapítás a férjemtől. Még anyósomnak is tetszett- ez azért nem semmi :) Neked köszönhető az eredmény!”

"Nagyon jó lett az előtte-utána képem! Számomra hiánypótló volt ez a délután, főként a smink miatt. Kíváncsi vagyok, hogy mit fogok ebből hasznosítani . Már várom a következő alkalmat"

"A férjem rögtön észrevette a sminkemet. Azt mondta hogy szokatlan de jó...és nézegetett.... Szóval tetszett neki! Köszönöm!  Fogok vele próbálkozni otthon is!"

"Jól éreztem magam, kellemesek az érzéseim az első NŐ iskolai foglalkozással kapcsolatban. Jól felépítetted a témákat, egymásra épültek a feladatok, pörgős volt, jól kezelted a helyzeteket."

" Jó érzés olyan emberek között lenni, akik hasonló problémákkal állnak szemben a mindennapokban. Jó hangulatú volt a NŐ iskola első foglalkozása, jó ötlet volt a kreatívkodás is."





"Kellemes, jól eső érzésem van a NŐ iskola első alkalma után. Érdekes, és tanulságos volt számomra."


"Jó volt megismerni egy szépség-technikát, amivel ügyesebben tudunk kiválasztani hozzánk illő ruhadarabokat, és hogy mindebben független szemektől is kaptunk segítséget."

"Ötletes feladatok voltak, érdekes témák, szakmai megalapozottsággal"

"Vártam már nagyon az újabb találkozót, hogy érdekes témákról beszélgethessünk olyan társaságban ahol jól érezzük magunkat."

"Nagyon jól éreztem magam, sok újdonsággal gazdagodtam a színeimmel kapcsolatban"

"Nekem a Nő iskola összességében tetszik, jó kikapcsolódás "

"Tanulunk egymástól, jó a hangulat, a társaság. Sajnálni fogom ha már nem lesznek ezek a programok."
"Nagyon jól éreztem magam  pénteken. Hasznos volt a téma, már foglalkoztatott a színek világa, örülök, hogy itt szembejött velem."

"Jól csinálod Kriszta, a csoport dinamikáját figyelembe véve irányítod a dolgokat, amiket megosztottál velünk, az érdekes és nekem nagyrészt új volt.  Élvezetes volt a kendőket nézegetni, az idő észrevétlenül röppent el. "

"Összességében örülök, hogy jelentkeztem ide, és remélem értékes tapasztalatokkal fogok még gazdagodni. "

Kreatív Anyabanya NŐ iskola 

kreativanyabanya@gmail.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stilusblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1011835181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Gyergyai Krisztina, szín- és stílustanácsadó
süti beállítások módosítása