Gyergyai Krisztina, szín- és stílustanácsadó

2016. október 27. 09:30 - STÍLUSBLOG

Stílusos madáretetők készítése házilag

Stílusosan nem csak öltözködni lehet, hanem lehet

  • stílusosan élni,
  • stílusosan berendezni a környezetet
  • vagy stílusos dekorációkat készíteni

Én minden évben készítek madáretetőket. 

Régi teáskannából készítettem az egyik madáretetőt

madareteto_hazilag_stilusblog.JPG

Ezt a madáretetőt tejes dobozból készítettem

madareteto_keszites_hazilag_stilusblog.JPG

Konzervdobozból és egy régi kistányérból csináltam ezt a madáretetőt

madareteto_keszitese_hazilag_stilusblog_gyergyai_krisztina.JPG

Egy szép bögrém eltörött, és azt is kitettem madáretetőnek

madareteto_keszitese_hazilag_stilusblog.JPG

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stilusblog.blog.hu/api/trackback/id/tr6011842579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Gyergyai Krisztina, szín- és stílustanácsadó
süti beállítások módosítása