Gyergyai Krisztina, szín- és stílustanácsadó

2016. október 24. 10:16 - STÍLUSBLOG

Szivós Márton - A stílus maga a Férfi

Szivós Marci az a férfi, akit nem nehéz öltöztetni. Tökéletes magasságához tökéletes alkat tartozik. Felöltöztettem őt úgy, ahogy szerintem legelőnyösebb a megjelenése, nézzük meg, hogyan sikerült, aztán majd azt is elárulom, hogyan érzete magát a szettekben.


Styling, interjú: Gyergyai Krisztina, stílustanácsadó
Fotók: STILUSBLOG.hu - Jenei Krisztina képei, melyek szerzői jogvédelem alatt állnak
Ruhák: GANT és NAUTICA

Fotózás után beszélgettem Marcival, kérdeztem őt stílusról, és más dolgokról is.
A teljes interjút ITT olvashatod el>>>

 

Marci magas (193cm) vékony testalkatú férfi, így előnyös számára, ha optikailag részekre bontjuk a testét. Bár monokróm kék szettet adtam rá, a kabát mintája keresztcsíkos, így nem nyújtja feleslegesen Marci alakját. A  keresztben kék-fehér csíkos pulóver még határozottabban kettéosztja az alsó és felsőtestét, valamint szépen kiemeli széles vállait is

 

Marci alkata arányos, ami azt jelenti, hogy a felsőteste és az alsóteste egyforma hosszúságú, így nincsen szükség optikai javításokra, a csípőcsontig érő őszi kabát és pulóver tökéletes választás számára

 

Marci színtípusát nagyon nehéz volt meghatároznom, hosszasan vizsgáltam a szemszínét, mely furcsán szürkés, mégis mintha kicsit zöldesen színjátszós lenne, de végül a LÁGY NYÁR típusba soroltam, ami azt jelenti, hogy a lágyabb középtónusú hidegebb színek állnak neki legjobban. A lágy középkék árnyalat tökéletes választás számára

 

MARCI színtípusa  lágy nyár, összeszedtem, hogy mely színek a legelőnyösebbek számára. A középkékek, áfonyakék, kökénykék, és borókakék, a galambszürke, hamuszürke, kvarcszürke, a padlizsánlila, ringlószín, a galagonyavörös, bíbor, vadszilvaszín, és természetesen a fehér minden mennyiségben
Választottam Marcinak egy elegánsabb kabátot is, középszürke színben. A világosabb galambszürke pulóveren jól mutat a kicsit sötétebb árnyalatú kabát, és jó alapot nyújt különböző sálak számára, amelyeket Marci szemmel láthatóan jól tud viselni

 

 

Bár a nagynevű stílustanácsadók szerint a sportosan elegáns stílus nem létezik, én ezt az állítást a fenti fotóval szeretném megcáfolni, ugyanis Marci tökéletesen fest a famer-pólóra öltött elegánsabb felsőruházattal

 

Ugyanaz a szett egy kék-bordó-fehér sállal, Marcihoz passzoló sötét-lágy árnyalatokban
Máshogyan kötve ugyanazon sál elegánsabb hatást kelt. Marci alakjára előnyös a hosszított szövetkabát, amely magas férfiakon mutat jól

 

 A Marcival készített interjút ITT tudod elolvasni>>>

Styling, interjú: Gyergyai Krisztina, stílustanácsadó
Fotók: STILUSBLOG.hu (Jenei Krisztina képei)
Ruhák: GANT és NAUTICA

Work fotók:

 

 




 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stilusblog.blog.hu/api/trackback/id/tr6411834977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Gyergyai Krisztina, szín- és stílustanácsadó
süti beállítások módosítása